2015. nov 23.

Egy kis szerencse

írta: AndrisSV
Egy kis szerencse

Kedves szerencséjüket keresők.

untitled.jpg

Nem tudom hogy ti hogy vagytok vele, de én már elég sok szerencsejátékot kipróbáltam. Most nem kezdeném el sorolni az összeset ami a kezeim között megfordult. Mostanság egy régi visszatérővel foglalkozok, a tippmix-el. Régebben a munkatársaim hatására kezdtem el fogadásokat kötni. Olyan jó volt mindig hallani az élménybeszámolójukat hogy mennyiket szakítottak... De mivel nem vagyok egy nagy sport rajongó ember szinte egyik sem jött be nekem. Valljuk be, akinek nincs macskája, nem is lesz a macskája szőrére allergiás. Aztán láttam egyik álmomban pár számot, amire még ébredésemkor emlékeztem is, gondoltam most jön el az én szerencsém. Pár hónapig lottóztam, de még egy 2 sem jött össze.Így a ráunás hatására ezt is abbahagytam. 

otoslotto.jpg

Most újra  tippmix-el bajlódok. Elkezdtem tanulmányozni hogy hol jön be a papírforma, de tényleg csak az, mert továbbra sem nézem az unalmas másfél órás sportokat. Következő alkalommal beszámolok hogy mire jutottam. 

szerncse.jpg

Nektek van egy jó tippetek vagy bevált számsorotok? 

  

Szólj hozzá

szerencse fogadás