2015. nov 15.

Hát ezért beszélek én?!.

írta: AndrisSV
Hát ezért beszélek én?!.

Kedves menyasszonyom megakart lepni engem egy fitt különlegességgel. Ennek a fantázianeve spenótos tészta. De számomra ez csak egy zöldcuccos rágós, barna tészta. Az volt az első elképzelése, hogy én is ezt fogom ebédelni mint ő. :) Azzal nem számolt hogy én kétkezű munkát végző férfi vagyok. Amikor tálalta az ötletét én természetesen illedelmesen megkértem hogy csináljon nekem valami ehetőbb főételt, például rizses húst ( az Urának ).

Elsőnek nem engedte hogy lefényképezem a művét, kifejezetten tiltotta hogy megörökítsem, mert hogy majd ezzel fogom szívni a vérét, illetve máshogy adom át a munkatársaimnak, de végül egy szabad pillanatban csináltam pár képet.

20151111_202038.jpg

Végül lefekvés előtt csak hogy átkaroljam bevallotta hogy alapból úgy gondolta hogy nekem csinál valami            " ehetőbb kaját" , csak kíváncsi volt a reakciómra.

Másnap messengerbe virult hogy a kollégájának  hogy tetszett a főztje, de hát ő is nőből van. - "Nagyszerű"

 

Szólj hozzá

messenger fitt menyasszony spenótos penne